tirsdag den 26. juni 2012

STUHR







Hej med jer alle sammen!

For nogle dage siden købte jeg en stuhr balsam og shampoo, da der var tilbud på dem. Jeg vil lige prøve dem ud og se hvad jeg synes de gør ved mit hår. Jeg glæder mig til at komme i gang med at prøve dem, for de ser super gode ud! Nu hvor vi snakker og hår, jeg var til frisøren i går, og fik klippet spidser(SKØØNT). Hun gav mig en prøve med på noget shampoo jeg skulle prøve, men her i dag finder jeg den lille bøtte med shampoo i bunden af min taske. Der er selvfølgelig gået hul på den, og det er røget ud over det hele.. Det HELE! Først og fremmest skulle jeg jo lige redde mobilen. Heldigvis blev det helle i totalsmadret:-) Men jeg er nu mest irriteret over, at jeg ikke kan prøve shampoo'en:-( Tror jeg smutter ned og beder om en nu shampoo i morgen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar