tirsdag den 26. juni 2012

Ny hårfarvning

Masser af harsnak her for tiden, men jeg har tænkt mig at farve mit hår igen. Sammen farve som jeg har anmeldt længere nede. Ja, jeg ved godt at jeg skrev at den ikke gik helt ud, men det er okay, det er næsten ikke synligt, resterne af farven. Denne gang er jeg faktisk bare lidt i tvivl om hvor vidt jeg skal farve håret eller ej. For jeg skal på SOMMERFERIE med mors side af familien i 2. uge af ferien, og vi skal til Italien og bade i klorvand. En af mine dejlige veninder siger at ens hår kan blive grønt, af at bade i klorvand, når man har toningsfarve i håret. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro. Jeg tror jeg gør det afligevel. Men det er nok bedst at søge lidt omkring på google først. Det vil jeg gøre. Ha det dejligt!

Mange knus og kram K

P.s burde virkelig løber en tur!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar