onsdag den 30. maj 2012

The perfect match!


I går eftermiddags tog jeg mig et skønt bad efter en lille løbetur. Før jeg tændte for bruseren kom jeg, ved et uheld, til at åbne skuffen til vores solcremer. Men det er åbenbart ikke kun solcremer der gemmer sig i skuffen, jeg fandt en shampoo fra l'oréal. Jeg besluttede mig for at prøve den, og så tage vores hårkur i håret bagefter. Når jeg vasker hår, tager jeg altid shampoo i to gange lige efter hinanden. Ellers føler jeg ikke at alt snavset kommer ud. Så det gjorde jeg også med den her shampoo fra l'oréal. Derefter satte jeg mit hår op i en hestehale(mens det var vådt) og tog hårkuren i hestehalen. Så tog jeg en badehåtte på og dansede lidt til noget musik ude i badet indtil der var gået 5 min. Så tog jeg hestehalen ud og skyllede mit hår med hovedet nedad, for ikke at få hårkur i hovedbunden. Jeg skyllede godt efter for at mit hår ikke skulle blive fedtet. Jeg håndklædetørrede mit hår og da det var helt tørt føltes mit hår bedere end nogensinde før! Det var fuld af shine og så super sundt ud(næsten som efter en tur hon frisøren) Jeg kan varmt anbefale disse 2 produkter som jeg brugte:-)
L'ORÉAL ELVITAL ANTI-DANDRUFF NUTRI-GLOSS
&
L'ORÉAL ELVITAL ANTI-BREAKAGE HÅRKUR
Knus k


Ingen kommentarer:

Send en kommentar