søndag den 13. maj 2012

Beauty butikker


Jeg er stoor fan af the body shop, selvom de ikke er så ''grønne''(naturalige) som de ser ud til. Jeg elsker stadig deres produkter. Jeg køber ikke så tit cremer til ansigtet fra the body shop, da der ikke rigtig er nogle der passer til min hud. Men kropspleje og makeup er genialt derfra. Makuppen ligger super flot og naturligt og deres bodylotion's, showergel's og bodybutter's er virkelig lækre. Jeg synes også at dem der arbejder i The bodu shop's butikker er virkelig hjælpsomme og servicemindet. I LOVE THE BODY SHOP!

Og så er der Matas, skøøøn butik også! De har ALT. Det er derfra jeg køber mine Clinique cremer til ansigtet. Jeg køber ogse min concealer fra eéste lauder i Matas. De er også super flinke i deres butikker og tager sig god til til én, når man spørger om hjælp. Det er godt jeg har fået gavekort til Matas i konfirmationsgave!

Håber i kunne bruge det her til noget. Knus K

Ingen kommentarer:

Send en kommentar