mandag den 19. marts 2012

Mit hverdags makeup!

Mascara fra La Roche-Posay: Den er super god til hverdag, men den giver ret meget volume, hvilket jeg godt kan lide, for det fremhæver mine øjne. Den er dermatologisk testet og rigtig skånsom mod dine vipper. En lille bonus er at den pleger dine vipper og gør dem stærkere. Kan købes på apoteket.

Make-up-børste fra honeybee gardens: Børsten er mega blød, jeg bruger den til min mineral pudder fra the body shop. Den får min pudder til at ligge flot og naturligt på mit ansigt. Kan købes på '' www.thegreenfactory.com ''.

Concealer fra Estée Lauder: Stay-in-place står der på den, og det gør den skam også! Jeg elsker den, jeg kan bruge den til alt, både til render under øjnene og urenheder, den kan virkelig anbefales! Kan købes i Matas.

Blush fra The body shop: Den giver en smuk og frisk glød, især om vinteren, hvor man er lidt vinderbleg, er den et must! Jeg lægger den med en børste fra the body shop. Kan købes i alle the body shop butikker.

Mineralpudder fra the body shop: Den er min absolute favorit. Den er nem at påføre og du kan lægge flere lag på, alt efter hvor høj dækning du ønsker. Den giver at naturligt look hver gang. Kan købes i alle the body shop butikker

1 kommentar: